vrijdag 22 februari 2008

extraatje 22/02

O ja, nog een supergrappig verhaal als extraatje... onlangs maakte Lise me om 2u 's nachts wakker... 'Eva, er zit een kakkerlak in mijn bed!!". Haha, eerst dacht ik, bon, voor een stomme kakkerlak moet je me toch niet wakker maken! Maar inderdaad, het bleek echt een groot beest te zijn die in de top van haar muskietennet zat en naar boven en beneden kroop. Wetende dat Lise is al niet op haar gemak is als ze een kakkerlak ziet, dacht ik aan mijn allerliefste bioloog-broerie die me als kleintje leerde om beesties te vangen... Dus sneed ik de top van een fles en zorgde ervoor de kakkerlak in de fles terechtkwam (hij kon er gelukkig net in) om hem vervolgens met een elegante (of niet) zwaai buiten te zwieren... De hond was er des te gelukkiger om en ook Lise kon weer rustig slapen... In tussentijd heeft Lise zelf al op eigen houtje een kakkerlak gevangen en buiten gezwierd, dus alles is dik in orde. We zorgen er ook voor dat onze muskietennetten niet meer tot op de grond hangen maar vast zitten in onze matrassen! Geen kakkerlakken in ons bed!

Geen opmerkingen:

Woodpecker en de Bosbesjes

Woodpecker en de Bosbesjes
Onze eerste benefietconcertje in de Lokkedize: geslaagd! Merci iedereen! Voor meer foto's: kijk op www.myspace.be/banjulbabes

Gambiance 27/10/07:

Gambiance 27/10/07:
Stand van de gambiakoffer.